Tyto webové stránky, který vlastní a provozuje společnost SFM Liberec s.r.o., používají soubory cookies vlastní i třetích osob za účelem poskytování konkurenceschopných služeb včetně personalizace jimi poskytovaných informací.
Soubory cookies zasílané prostřednictvím webu sportparkliberec.cz využíváme pro:
Soubory Cookies používané na webu sportparkliberec.cz nikdy neslouží ke zjišťování totožnosti uživatelů stránek. Při používání webu sportparkliberec.cz jsou zasílány také soubory Cookies třetích subjektů, tj. Meta, Google, které slouží k sestavování anonymních agregovaných statistik a řízení reklam. Podrobné informace o způsobu používání souborů Cookies těmito subjekty lze najít na jejich internetových stránkách.
Uživatel služby může odmítnout podporu souborů Cookies úpravou konfigurace nastavení svého internetového prohlížeče. Vzhledem k řešením používaným na webu odmítnutí podpory souborů Cookies může mít za následek nesprávné fungování stránek.
Soubory Cookies (zvané také „zákusky“) jsou malé soubory ukládané ve vašem internetovém prohlížeči, které slouží k rozpoznání uživatele, když si prohlíží webové stránky.
Soubory Cookies se dělí na jednorázové (svázané pouze s aktuální návštěvou stránky), dlouhodobé (aktivní do určité doby) a trvalé (platné do doby odstranění).
Níže najdete podrobný návod, jak postupovat pro vypnutí podpory souborů Cookies v nejčastěji používaných internetových prohlížečích:
V rámci 17. ročníku veletrhu vzdělávání a pracovních příležitostí EDUCA WEEK LIBEREC 2023, který proběhne ve dnech 9. – 15. 10. 2023 se bude konat přednáška Ladislava Špačka na téma Úspěšná komunikace s klientem.
Díky spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci mají její studenti zvýhodněné vstupné.
Vstupenky pro studenty TUL budou kontrolovány při vstupu na akci (ISIC, potvrzení o studiu, atd...)
TÉMA - ÚSPĚŠNÁ KOMUNIKACE S KLIENTEM
Motivační přednáška o efektivní komunikaci se zákazníkem
lektor: Ladislav Špaček
Dvouhodinová přednáška je určena obchodním zástupcům, finančním poradcům, privátním bankéřům, realitním makléřům, prodejcům, manažerům v komerční sféře. Hodí se jako vystoupení na konferencích a kongresech, team buildingu firmy, výjezdním zasedání společnosti apod. Přednáška motivuje účastníky k zamyšlení nad jejich způsobem komunikace, nabízí návody, jak vztah se zákazníkem povýšit na efektivnější úroveň díky promyšlené komunikaci.
■ tajemství, jak získat zákazníka
■ v čem spočívá náš profesní úspěch
■proč ztrácíme klienty/zákazníky
■jak dosáhnout vyšší účinnosti naší komunikace s klientem
■komunikační potřeby klienta
■základy etikety při jednání s klientem
■tipy pro efektivní komunikaci při jednání s klientem (triky a tipy jak uspět při jednání a jak uspokojit základní komunikační potřeby klienta)
■princip win-win, aneb jak navázat trvalou obchodní spolupráci s klientem
Garant a přednášející:: Ladislav Špaček, původním povoláním pedagog. Vyučoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v letech 1990–1992 byl redaktorem a moderátorem Československé televize. Od roku 1992 působil téměř jedenáct let na Pražském hradě jako mluvčí prezidenta Václava Havla. Účastnil se bezpočtu vrcholných společenských událostí, jako doprovod prezidenta republiky navštívil více než 50 zemí světa, setkal se s desítkami prezidentů a členů královských rodin. Je autorem a protagonistou televizního seriálu Etiketa a na toto téma napsal již řadu knih: Etiketa, Velká kniha etikety, Nová velká kniha etikety, Komiksová etiketa, Etiketa do kapsy, Business etiketa a komunikace. Dále je autorem hry Starling aneb Etiketa hrou, etikety pro teenagery Špaček v porcelánu a etikety pro dívky Tereza či knihy vzpomínek Deset let s Václavem Havlem. Pro děti napsal tři úspěšné knihy etikety Dědečku, vyprávěj, Dědečku, ještě vyprávěj a Dědečku, už chodím do školy. Originálním způsobem, pouze formou fotografií, přiblížil čtenářům etiketu v česko-anglické publikaci Obrazová etiketa. Velkým dílem je čtyřsetstránková ETIKETA, moderní etiketa pro každého. V posledním roce vydal etiketu pro školáky Rokovy výlety do historie a příručku Etiketa obchodníka. Působí jako konzultant v oboru komunikace a etikety, pořádá přednášky pro top manažery firem a úřadů.